Saturday, January 2, 2010

++ GooDBye 2009 & HeLLo 2010 ++






Hmmm....pejam celik pejam celik kejap jer dah tambah 1 tahun lagi.bermakna tahun baru dah menjelma dan usia jua akan bertambah jugak lah gamaknyer.Kadang2 tu rasa diri ini terlalu comel utk mejejakkan kaki ke tahun baru..kadang2 buat luper...hihihihi


moon pasti azam 2009 ader yg tertunai dan pasti ader yg senyum2 kambing kat saner tu almaklum pasti ader yg belum tercapai...azam 2010 pasti dah beratur di diary idup blogger2 semua. tak tahu maner 1 yg nak di buat dahulu...


kalo ikutkan moon mmg byk perancangan dlm tahun nie....tapi aper yg penting semoga tahun baru ini moon n keluarga di limpahi rahmat & rezeki yg berlipat kalo ganda sepjg tahun ini. Hopefully tiada kisah2 & berita sedih yg akan kedengaran pada tahun ini...A.M.I.N

Note:MyEm0.Comemmm....byk lagi plan tahun lepas yg still pending...hopefully can relealize it this year...hopefully...


1 comment:

  1. Hi Moon, happy new year to you and the very best of 2010.
    Stay young, stay beautiful and keep a song in your heart. Best regards, Lee.

    ReplyDelete