Wednesday, December 9, 2009

++ LANGSINGkah aku.... ++






soalan pertama...mampukan cheq moon [LANGSING]??????## Hihihihihi tapi moon ttp berusaha utk membuang lemak2 yg berlebihan di tpt2 stategik tu...emmmm mmg niat tahun baru nak kurangkan berat nie maner taknyer ddk jer kat opis....punggung pun dah naik ala2 bikarbonat letak kat tpg...alkisah
nak cute mcm [CAT] bawah nie....cute kan

MyEm0.Com



dah seminggu daku menelan bede-alah ini, hopefully [berjaya] gamaknye
ceh...ayat2 nak menyedapkan ati yg dah lara ini...


MyEm0.Com


note: MyEm0.Comsibuk sesangat ngan undangan keje kawin + kejer..almaklum nak tutup cuti akhir tahun..mengalahkan cikgu sekolah.....




2 comments:

  1. gudluck :)
    kalaw ade kesan pas nieh ana pom
    na try
    hahaaa

    ReplyDelete
  2. gud lux k....
    insyaAllah berkesan
    ikt ye cre nye~~~

    ReplyDelete