Wednesday, March 24, 2010

++ RUMPUT..ohhhh rumput ++






nielah rumput yg sekankang...kang kucing depan umah
cheq-moon nie....dlu maser dpt umah nie...peh
padang J.A.R.A.K padang S.K.A.L.A

http://emo.huhiho.com

****************************
dah lama gamat cheq-moon x mengintai rumput nie
nasib baik dia hidup lagi kalo dak...sia2 jer beli
kat kedai apek jalan besau tu...
pandai dia cari air sendiri walaupun tuan tanah
dia tak amik port
*****************

http://emo.huhiho.com



ok lagi lah .....leh di rawat lagi...emmmm
mmg pemalas tuan tanah kedaung nie....

http://emo.huhiho.com
*******




tgk lah gunting pun dah berkarat marat dah
mmg tak der talent langsung nak jaga rumput
BUT tajam lagi tau....uweeehhhh

http://emo.huhiho.com
*******


apek kat kedai rumput tu cakap jgn letak banyak
nanti itu rumput jadi pokok...aper lah apek nie
buat takutkan cheq moon jer....

http://emo.huhiho.com
*****

note:http://emo.huhiho.combab2 rumput nie moon mmg tak leh nak layan sangat tapi kalo bunga2 leh layan lagi..
gemuk2 lagi tau....lain lembaran cheq moon kasi pic pokok bunga lak..


1 comment: