Wednesday, July 15, 2009

Dinner Oh Dinner......




Macam2 posing kalo nak ikutkan..almaklum pantang npk camera sikit..mulalah.Maser nie adalah masa yg paling best bukan aper makan free.Semua departments berkumpul n together2 happy.Inilah dinner paling happening sekali.Semua diwajibkan hadir coz namer dah kena amik.Ni adalah sebahagian dari mamat2 n minah2 dalam department aku.kita orang mmg close gler dah mcam adik beradik walaupun warna kulit berbeza.hahaha...kalo nak diikutkan mmg penat gler ar buat preparation almaklum nak pakai baju aper,warna aper.aku sambar ajer lah baju aku yg ader kat dlm almari tu,tak per lah cantik ker tak cantik belakang kira.tapi aku mmg nak pakai kebaja nyonya coz dah lama tak pakai.Tak sia2 den memakai kebaya nyonya tu...peh meletuppppp...terpaksalah den memuji diri sendiri...hihihi...yg bestnyer dah lah meletup dapat naik pentas lagi bukan aper no naik...hahahah dapat lah RM300 jadilah leh gi shopping2....hopefully next year dinner lagi mantop...aku lah yang dipanggil minah kilang.....cayalah....

1 comment:

  1. wah best tu dpt RM300 lepas woo beli baju raya..hahahah apuasa pun belum kan..

    hehhhe biasalah asal nampak kamera linn pun camtu gak..mesti nak terselit gak.. hahhaha

    TQ yer jadi follower saya... linn dah add ur link..

    ReplyDelete