Friday, July 10, 2009

mUsIm bUaH-bUaHaN...yUmmmm




wah...cedapnyer..aku berkesempatan balik umah parents di kota tinggi.Ietung punyer ietung dah laa gak aku tak menjenguk dia orang kat saner.almaklum seruan keje yg terlampau sangat semenjak dua menjak nie.mesti ko orang gelakkan kan aku mcm lah aku nie duduk negeri jauh sangat padahal lain poskod ajer.Mak aku lah asik cakap ajer balik lah buah2 dah masak.Memang betul sampai umah tak sempat tukar baju aper lagi....jadi.."TARZAN" jap terus panjat pokok pulasan n rambut.Geleng kepala mak aku tgk perangai tak ubah.Mgkin berat badan aku yg dari dulu tak berubah yg menyenangkan aku naik ke atas pokok.Almaklum pokok pun rendang....Jom...


No comments:

Post a Comment