Saturday, August 8, 2009

Award & Tag Lagi.....TQ pn-iena


award from pn-iena

However it comes with these rules:
  1. You must thank the person who gives you the award.
  2. Copy the logo and place it in your blog. Link to the person who has nominated you for the award.
  3. Name 7 things about yourself that people might find it interesting


Moon Hearts mcm maner yer... :-
  • KreatifMyEm0.Com bab2 seni nie..kalo ckp pasal seni nie terlalu universal tapi kawan2 yang terdekat amat tahu especially kawan2 di opis
  • Bukan kaki wayang tapMyEm0.Comi kaki buku & bhs paling senang "ulat buku" ,tak kisahlah aper jua buku termasuklah kalo bli barang dpt templete tu..templete tu pun jadi bahan membaca...tapi paling gler ader lah buku2 ilmu n novel tak kisah melayu or org putih.kalo pi kedai buku siap....
  • suka MyEm0.Comtravel tak kisahlah dekat ker jauh ker, tapi kalo budget lebih mmg gi jauh sikit kata orang mgkin naik belon lah..selagi keretaku di start idup...aper lagi...brooommmmmmmmmm
  • Benda yg orang pompuan paling suka buat aderlah MyEm0.Com"SHOPPING"...hihihi tapi aku lebih taksub kepada kasut kalo bershopping..kalo tak cayer nanti akan ku snap koleksi kasut ku yg mencecah berpuluh2 banyak nyer...makner tak nyer tiap2 bulan2 kadang2 tiap2 mggu....cita2 nak jd amelia markos....
  • MyEm0.ComMendengar lagu2 lama especially orang putih,bukan di hati nak riak tapi dari kecik hingga la nie aku di besarkan dgn alunan2 lagu lama.Lagu2 latin pun minat sesangat also korea songs.. than minat gak dgn lagu2 romance bukan aper igt kisah2 lama....leh try dgr kat my blog
  • Minat dgn alam yang menghijau terutama pokok2 yMyEm0.Comang menghijau,tu yg rajin berkebun tapi oooopppppp...daku tak minat utk menanam bunga-bugaan...
  • Berangan & sleeping aMyEm0.Comdalah kerje sampingan aku..huhuhuu...bab2 berangan nie kalo 1 ari tak buat mmg berdosa mcm tido gak..kalo ader maser terluang tak kan aku lepaskan peluang keemasan ini.

pn-eina she is my best frend since my college dulu..kini...n selamanyer
  • http://pn-iena.blogspot.com/2009/08/awards.html
  • http://pn-iena.blogspot.com/2009/07/tag-awards.html


4. Nominate 7 other Kreativ Bloggers. Post links to the 7 bloggers you nominate. Leave comments on
each of the blogs to let them know they have nominated.

7 followers yg best n i love it :-




2 comments: