Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Monday, August 3, 2009

Jeng...Jeng....Akhirnya Penantian


Hahahahah...berbaloi jugak aku menunggu promotion dari air asia utk akhir tahun nie,tak sia2 aku menunggu.Nanti pyer nanti dapat gak aku kaut air asia ke Sabah.Semenjak balik ke Johor nie ssh gler nak pi holiday,nasib baik tahun nie dapat gak pi saner.Dah lama gler nak pi sana,almaklum semenanjung semua dah pi cuma Sabah ajer yg tak pernah jejakkan kaki lagi.Aper2 terima kasih ler kat air asia dgn moto dia yg aku paling suka "Now Everybody Can Fly"


Planning holiday utk tahun nie tak lah lama cuma 3 ari 2 malam ajer,cuti pun tak lepas so mmg kena amik ari cuti ajer ke sana.Kedekut pyer boss aku,kalo dia leh ajer nak cuti,kalo kuli mcm aku nie ader ajer alasan nyer itu lah ini lah,pak kal ajer dia naikkan gaji aku tahun nie kalo tak aku gorez kereta toyota dia...rezeki lagi sekali menyebelahi aku maner taknyer promotion gak utk TUNE HOTEL...wah luar biasa..almaklumlah waktu aku pi saner musim cuti sekolah so aper lagi jari jemari aku mmg cpt online booking hotel siap makan n minum lagi.Bayang kan 3 ari 2 malam tak sampai RM100...fuyooooooooo ajaib2 save lagi duit ku ini.


maser nak pi aku mmg tak "declare" beg dalam cargo so mmg kena bawak ke kabin ar npknyer.Leh tahan gak mahal kalo declare bagasi around RM40 kalo weight dia 15kgs.Balik ajer aku declare bagasi bukan aper kata kawan2 aku yg dah byk kali ke saner sistem bagasi kat saner ader slow sikit berbanding semenanjung.Macam Pak Pandir or si Luncai aku pong ikutkan ajer lah.Aku pi sner pun bukan nyer nak gi saner nak pi sini cuma nak jalan2 ajer..makan angin sambil shopping2 aper yg patut,mutiara murah tu kat saner...beraper banyak lah nanti duit aku kopak tu..lagipun TUNE hotel tu bersebelahan ngan 1 Borneo kirakan mall paling besau lah kat saner...wah dah mcm mid valley...itu sudah kira baguiiiii....Sabah Negeri Di Bawah Bayu..nanti kan aku dgn pesawat Air Asia A330 di saneeeeerrrrrrrrrrrr....



1 comment:

  1. Pegi Sabah!! Murah!! Wah.... bole lah nak sambar 1 nanti tiket....
    =)

    ReplyDelete